Lobsterizmus 101

Friss kommentek

  • kotyesz: Az izmusok formálódása idején Baromi szerencsés volt a mai USA őse ugyanis máig hatóan, az önálló (magán)-kezdeményezések vállalkozások hazájává tet... (2017.08.18. 22:24) Női kvótát a politikai tisztánlátásért
  • Molinaseca: @Quadrille Lobster: Meg van a bitchy resting face, pl nekem. Amikor nem vigyorgok 32 foggal, mindenki azt hiszi, bajom van, és kérdezgetnek róla. F... (2017.07.15. 19:17) In máj kántri 2.
  • Gerle Éva: @Quadrille Lobster: "A másikat hibáztatják, a gyerektől nem várnak el gondolkodást." Olyan sincs, hogy felnőtt gyereket győzködnek, hogy de ők nem i... (2017.07.05. 18:37) Kitagadott szülők
  • Liza Magyar: Imádom ezt a blogot. (2017.07.02. 17:52) Szerepeid vs. Te
  • Diorella Queen: Lehet hogy mindenkinek igaza van csak nekem nem, de azért az nem rossz dolog, ha a pasi okosabb mint a nő és fel lehet nézni rá emiatt. Aztán hogy e... (2017.06.04. 23:06) A butaság nőies? És a nőies az jó? És kinek az?
  • Diorella Queen: Mindenki az őrült mókuskerékből szeretne kitörni. De csak nagyon keveseknek sikerül. (2017.06.04. 22:34) Felejtsd el az önmegvalósítást - Előbb tanuld meg helyén kezelni a melódat

A nőgyűlölő nem jó szó erre

2016. 02. 11.

Egy csomó félreértés van abból, ha valaminek rossz nevet adunk, mert az emberek a név analíziséből próbálják kikövetkeztetni, hogy mi az.  

A "nőgyűlölő" kifejezést plédául azért nem szeretem, mert az egyszeri kövérákos belegondol, hogy ő gyűlöl-e aktívan - és arra jut, hogy hát ő egészen biztosan nem. Én inkább a "nőhasználó" kifejezést használnám, mert abban ő is tudja, hogy sáros. Csak kimagyarázza.

És mindjárt elmondom azt is, hogy abban a nyomasztó ábrándvilágban, amit a vallásosok erőltetnének, ez a használás bizony kölcsönös.

 12195874_10153216634201099_1472101435982744009_n.jpg

A feministák egy olyan dologgal gyanúsítják a nőhasználó férfit, amit az nem vesz észre magán.

Mert hát nem gyűlöl ő.

Emlékeztek a levesben a só meséjére? A királylánykát kitagadták, mert azt merte mondani, hogy úgy szereti az apját, mint a levesben a sót (értsd: azért szereti, mert nélkülözhetetlennek tartja). Ha valaki ezzel jönne nekem, én is elküldeném a halálba és egy sótlan leves miatt nem fogadnám vissza.

Mert amit a királylányka mondott, az ugyanaz, mint amit a nőhasználó féfirak éreznek a nők iránt. Hát hiszen szeretik a nőket.

Például mindenáron hozzá akarnak jutni a testükhöz. És akarnak maguknak egyet otthonra. Ha nem szereted a macskákat, nem tartasz egyet otthon, ugye? Hiszen ők nőkkel akarják kibélelni az életüket. Puha mellekkel és meleg puncikkal. Anyaméhekkel, amik kihordják és mellekkel, amik etetik saját második eljövetelüket. Személyzettel, ami meleg ételt varázsol - panasz nélkül. Picike testekkel, amik kötelességtudóan fogyókúráznak, hogy minél kisebb helyet foglaljanak és esztétikai élményt is nyújtanak. Gyengék (vagy annak tettetik magukat), hogy minél kevésbé legyenek fenyegetőek. A szájukat meg csak akkor nyitják ki, ha a dicséretünket zengedezik, az egónkat fényezik, vagy a spermát nyelik hálával.

Ha már másról beszél, mint a mi egónk, akkor az blabla, amit el kell tűrni a punciért. A női véleményt kifigurázod és szükséges, elkerülhetetlen rosszként könyveled el. Eltűröd. De az, hogy eltűröd, az nem annak a jele, hogy te mekkora nőszerető vagy. Épp az ellenkezője. Ha a személyt szeretnéd, akkor nem eltűrni kéne a véleményét.

Ha meg ellenvetése van a beszélő szerszámnak, akkor ingerült lesz a férfiember. Mert nem egy személyt akart, hanem egy olajozottan működő kényelmi tényezőt. És ha az elromlik, akkor ideges. És földhöz vágja. Nem vagy kíváncsi arra, hogy ki ő vagy mit akar. Akkor nem hagzana el olyan a parlamentben, hogy szült volna ötöt, akkor nem verném meg.

Nem legitim, hogy egy használati eszköz akarjon magának valamit. A tulajdonságai közül azokat szereted, amik a te életedet bélelik ki:

A nőhasználó férfi azért szereti a nőt, amiért a jobb kezét: mert örömet okoz neki. Meg amiért a bankszámláját. Vagy az új autóját. Amiért az anyját: mert "hálás" neki a kényelemért és az élvezetekért. Nem sok ember van, aki emberként is szereti az anyját, nem csak a sok munka miatt, amit az beleölt.

Csak hallgassatok meg egy listát azokról a dolgokról, amiket szeretni szoktak nőkben:

Szerény - Húzza össze kicsire magát.

Low maintenance - Nem kerül sokba.

Karcsú - Nem foglal sok helyet, nem túl erős, nem fenyegető.

Alázatos - Aláveti magát. "Tudja, hol a helye." És az alattam van.

Gyerekszerető - Kihordja és táplálja, a teste és az élete beáldozásával a második eljövetelemet. Hogy nekem már ne kelljen.

Támogató, növeli az önbizalmamat - Masszírozni kell az egómat, mert igazából én sem tudom, jó vagyok-e.

"Szexi" - Azaz basznivaló. Lehetőleg mások is jól látják, mert az a biztos, amit mások is annak tartanak.

Meg csendes, meg kedves, meg mosolyog, meg nevet a hülye poénjaidon. (A nőknél ezt hívják humorérzéknek, nem azt, ha el tud mondani egy viccet.)

Meg persze elnézést kér, amiért túl gyorsan elélvez tőled.

Ja, tudom, te hálás vagy a szolgáltatásért. Bazmeg, ne kelljen hálásnak lenned.

A hála sem szeretet.

Főleg ha olyan dologért vallod hálásnak magad, amit amúgy elvársz. Az még csak nem is hála, hanem buksisimi a nőnek, aki jól végzi a munkáját - és ezt te is tudod. És ezért van, hogy ha nem végzi, akkor agresszív leszel. A hálának nem az agresszió az ellentéte, csak mondom.

Az úgynevezett "nőgyűlölő" társadalomban:

1) a nők is nőgyűlölők - ez nem nemi kérdés.

Ez már konkrét gyűlölet. Az elnyomott valóban gyűlöli a gyengét, így ha egy nő beleegyezik abba, hogy őt használják, mert pont ezt akarta, akkor másokat is bele akar majd kényszeríteni - és aki nem teszi csendben, azt igenis gyűlölni fogja.

2) a férfiak is használva vannak, csak másra.

Az a nő ugyanis, aki magára ölti ezt a tradicionális nemi szerepet, az bizony használja a férfit. Más kérdés, hogy nagyon rosszul jár vele, mert a függés az erősebben agressziót és megvetést vált ki a függő iránt. Így egy férfitól tenni függővé saját magát az egyenes út a családon belüli erőszakhoz. Ha a férfi is "tradicionális", akkor azért. Ha inkább nem lenne családfenntartó, akkor meg azért lesz feszkó.

Legyen a férfi erős és lehessen gondtalanul költekezni a pénzéből. Legyen lojális - hogy másnak ne adjon belőle. Legyen nagy és harcias, stb. Ez bizony férfihasználat. A nőhasználat másik oldala. (Bár kétségkívül kevésbé látványos - pláne azoknak, akik "pont ezt akarták". Mint a nők, akik pont a házban akartak megrohadni.)

A passzív agresszió tehát találkozik az aktívval - ez lenne az a varázslatos csoda, amit az utóbbi párszáz évben az egyház megpróbál egyedül működőképesként felmutatni. (Ahol a működés az a más törzsek túlszaporodása, a háborúzás és az állami eladósodás). A rendszer úgy akar ránkerőltetni egy logikusnak hangzó egyensúlyt, hogy a lakosság egyik fele csak igent mondhat, így a másik fele - nem, nem lesz békésebb. Harciasabb lesz.

Szóval nem mindegy, hogy az a szeretet mit jelent. És a definíciónktól függ az is, hogy mit értünk utálat alatt.

Ha csak a Nagy Magátólértetődő Checklist-nek felel meg a partner, az bizony nem szeretet, csak mekönnyebbülés, hogy találtunk egy kényelmi berendezést az életünkbe. És itt bizony a nők a hülyék, mert ők sokkal nagyobbat szívnak:

Egymás használata a gyűlölet egyensúlyát kelti. Illetve csak a látszatát, mert míg a kövérákosok csak a kényelmük és az egójuk fenntartásához szorulnak a nőikre, addig a nőik konkrétan élhetetlenné teszik magukat és ha még gyerekük is van, akkor anyagilag, a megélhetésükért lesznek kiszolgáltatottak.

Ezért van, hogy a nőhasználat véresebb és erőszakosabb, mint a férfihasználat. Mert aktív eszközökkel lehet csinálni és a nő anyagilag függ. A férfihasználatot passzív agresszióval végzik és a férfit csak a kényelme elvesztésével lehet zsarolni.

Szóval nagyon ritka az igazi nőgyűlölő. Még a kereszténydemokraták se gyűlölik a nőket, pedig ha tehetnék, hatalmas fájdalmat okoznának nekik, tömegesen, állami eszközökkel. Légkalapáccsal végeztetnék rajtuk az abortuszt, de leginkább nem kívánt gyerekeket szoptattatnák velük és beáldoznák őket egy fogamzásgátló nélküli világban a törzs-utánpótlás biztosítására. Meg háztartási ingyenszolgának. De nem utálják a nőket. Tényleg.

A feministák egy olyan dologgal gyanúsítják a nőhasználó férfit, amit az nem vesz észre magán. Mert hát nem gyűlöl ő.H...

Posted by Quadrille Lobster on Thursday, February 11, 2016

 Ez a poszt olvasói kérdésre (provokációra) íródott. Ha kérdésed (provokációd) van, bátran fogadj örökbe egy posztot te is

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://oriblog.blog.hu/api/trackback/id/tr368382564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

gono 2016.02.13. 15:33:41

Na ezt kikérem magamnak! Én egy becsületes nőgyűlölő vagyok aki sosem használta a nőket (na jó, legalábbis 4 éves korom óta). Ők bezzeg lépten-nyomon használnának engem, de csak a megvetésemet kapják ezért. Némelyik pedig annyira képtelen az önreflexióra, hogy mindezt nyílt agresszióvá konvertálva feministának mondja magát.

Értem én hogy miről akarsz beszélni, de szerintem ez olyan 2000-es évek dolog. :P

Tündér 23 2016.02.13. 21:45:34

@Huffnágel Pista:Kimondta, hogy abbahagytuk, abbahagyjuk vagy abba szereznénk hagyni? Nem raktál ki véletlenül pár fotót az oldaladra pár éve egy séta résztvevőiről?

blöff 2016.02.14. 09:28:00

egy elfogult szókupac az elavult és újratermelt feminista hulladékokból.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2016.02.14. 19:47:45

@gono: Sztem már az elég beteg, ha valaki egy egész nemet tud utálni. Az kábé annyira megalapozott, mint ha egy rasszot utálna. Vannak utálatos emberek, de még nem fedeztem fel mintázatot a genitáliák alakulásában. Pedig mennyivel egyszerűbb lenne az élet, még a hülyék is értenék:)

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2016.02.14. 19:54:48

Különben is hányszor mondjam még el, hogy egyik poszt sem szól arról, akiről nem szól. Te a helyemben mégis mit gondolnál ha valaki idejönne és elkezdené verni magát, hogy ő márpedig nem olyan?

gono 2016.02.14. 20:42:13

@Quadrille Lobster: Persze nyilvánvaló volt hogy nem esik majd jól neked, de nem lehetett kihagyni. Ha úgy érzed, hogy semmit nem tesz hozzá a vitához, csak felesleges és zavaró kötözködés, akkor moderáld ki (szándékaim szerint tenne hozzá).

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2016.02.14. 22:09:08

@Tündér 23: Ne is mondd! Az igazi jó mulatság, Férfimunka volt! Azóta se mertek Ribisétát rendezni fényes nappal.

www.youtube.com/watch?v=arBNwX3cwFk

Tündér 23 2016.02.14. 22:42:50

@Huffnágel Pista: Igazán büszke lehetsz magadra. Remek ember lehetsz, a férfiak antipéldaképe.

Tündér 23 2016.02.14. 22:55:25

@Huffnágel@Huffnágel Pista: Maximum a dedóban. Nőjél fel.

2016.02.15. 15:55:40

Nekem semmi bajom a négerekkel, sőt azt szeretném, hogy bárkinek lehessen otthon egy.

Komolyra fordítva a szót, ez a hasonlatom teljesen komoly, Robinson Péntekje is teljesen jó néger volt, engedelmes, az alapszükségleteken túl nincsenek igényei. Vagy egy másik hasonlat, semmi bajom a melegekkel, amíg a négy fal között csinálják, de nem vonulgatnak.

Egyébként egy nagyon jó szó minderre, amiről írsz: takaros menyecske... Ezt várják el az Ákos félék.

wannabe_biker 2016.02.17. 10:41:08

Ez eddig mind ok, és még el is fogadható. Viszont nem írsz arról, hogyan kellene jól működnünk, hogyan legyen az, hogy ne csak használjuk a nőket. Mi ennek a másik oldala, vannak e ugyanilyen ismérvei annak, aki nem használ, hanem szeret?

csodabogár arc nélkül 2016.02.19. 21:06:58

@wannabe_biker: ismérv lehet pl hogy a személyre vagy kiváncsi és nem csak egy testrészre. Hogy a személyiségébe/tulajdonságaiba szeretsz bele, nem pedig abba, amit ad ő neked (akár vmiért cserébe) Ez nyilván csak egy személyes vélemény, de a nők felé irányuló szeretet sztem ez elfogadáson kellene, hogy alapuljon. Amit látok, tapasztalok, hallok mind ugyanarról szól, hogy a férfiak rohannak és tarolnak, mint a buldózer. Nincs idő és indittatás a partner megismerésére. Nem lesz gyorsan szex? Oké, akkor majd a következővel. Nyilván a nagy számok törvénye alapján talál majd olyat, aki ebbe bele is megy, de a hangsúly itt a megismerésen lenne. Azon keresztül vezet az út a szeretéshez. De ez nem divik egy teljesitményorientált társadalomban.

Víz Ivó 2016.02.22. 16:18:52

@csodabogár arc nélkül:

csak halkan kérdezem: nálatok az van, amit a ffi akar ? és téged eddig csak az dugott meg, akinek gyorsan odaadtad magad? ennyi? soha semmu nem múlt rajtad, csak a vakszerencsén múlt, hogy melyik ffi, mennyire nem ismerve téged, mire használt?

én is csatlakozom @wannabe_biker: felvetéséhez, és kérem a nagyrabecsült bloggert, hogy fejtené már ki nekünk "nőhasználó/nőáltalhasznált" ffiaknak, hogy mégis, milyen jelle egy nem használt nő igaz szeretete? .... :-))))))

Víz Ivó 2016.02.22. 16:21:50

@Víz Ivó:

javítás, elgépelés miatt:

"...én is csatlakozom @wannabe_biker: felvetéséhez, és kérem a nagyrabecsült bloggert, hogy fejtené már ki nekünk "nőhasználó/nőáltalhasznált" ffiaknak, hogy mégis, milyen lenne egy nem használt nő igaz szeretete? .... :-))))))

az abádszalóki hős 2016.03.01. 14:19:48

@Víz Ivó: „kérem a nagyrabecsült bloggert, hogy fejtené már ki nekünk "nőhasználó/nőáltalhasznált" ffiaknak, hogy mégis, milyen lenne egy nem használt nő igaz szeretete?”

Hát öcsém, az már régen rossz, ha ezt egy bloggertől kell megkérdezned. (ti. hogyan ne használj ki valakit)

Víz Ivó 2016.03.01. 14:37:52

@az abádszalóki hős:

kedves bátyámuram!
Te hülye vagy? vagy idejársz kötekedni?.... :-))))
mennyiben érezted megszólítva magad? Te a blogger "magyarhangja" vagy? vagy abádszalókon ez a kéretlen véleménnyilvánítás menő dolognak számít? te vagy az a helyimenőcsávó, aki minden nőnek megmondja, hogy jó vagy rossz segge van? .... :-))))

na figyelj ide kispajtás! olvasd el a posztot. és annak ismeretében próbáld nekem TE megmagyarázni, hogy szerinted a BLOGGER milyen viselkedést tartana nem kihasználónak, ha már úgy érzed, hogy te aztán mindent tudsz e tárgykörben! ha ezt megteszed, lehet, hogy beszélgetek veled. ha nem, akkor szólogass be abádszalókon a jóédes.......nak!

az abádszalóki hős 2016.03.01. 15:24:15

@Víz Ivó: nem vagyok a blogger ‘magyar hangja’. Csak szerintem fasság a kérdésed. Azt ugyanis, hogyan ne használj ki valakit, nem egy blogról kéne megtudnod. Persze jobb későn, mint soha.
te figyelj ide, ‘kispajtás’. Én nem személyeskedtem veled, úgyhogy te se emlegesd an én abádszalóki akárkicsodámat. Nem kell, hogy beszélgess velem, a te szintedre nem kívánok leereszkedni. Ez egy nyilvános blog, hanem vetted volna még észre és úgyanúgy hozzászólok, mint te,akár tetszik ez neked, akár nem.

Víz Ivó 2016.03.01. 17:09:09

@az abádszalóki hős:

"...Én nem személyeskedtem veled..."

de. személyeskedtél . mi több, beszóltál.

"...szerintem fasság a kérdésed. Azt ugyanis, hogyan ne használj ki valakit, nem egy blogról kéne megtudnod..."

te nagyonhülye! nem azt szerettem volna megtudni, hogy hogyan ne használjak ki valakit.... :-)) azt én tudom.
én arra voltam kíváncsi (és nem rád. pláne nem a te "fasságodra"!) hogy a bloggerina dörgedelmei után mi lenne a "tanítása, jobbító szándékú példamutatása" neki magának (és nem neked!) ha már ilyen nagyon érdekesen látja ezt a problémakört.....

"...Nem kell, hogy beszélgess velem, a te szintedre nem kívánok leereszkedni.."

egyelőre a te szinteden vagyunk mind a ketten.... :-)))) lejöttem hozzád az abádszalóki disznószaros udvarotokba sárral dobálózni, miután elkezdted ezt a felétek hősiesnek titulált (felénk szimplán csak parasztságnak nézett) bunkóskodást.... :-))))

"...Ez egy nyilvános blog, hanem vetted volna még észre és úgyanúgy hozzászólok, mint te,akár tetszik ez neked, akár nem..."

na! kiscsíra! te nem HOZZÁSZÓLTÁL, hanem HOZZÁMSZÓLTÁL....hülyeségedről és kotnyeles okiskodási kényszeredről tanúságot téve....

és a végső tanulság:

amilyen az adj'isten, olyan a fogadj'isten

Víz Ivó 2016.03.01. 18:00:44

@wannabe_biker:

úgy látom, Te sem kaptál még választ a poszt olvasása után kikerülhetetlennek látszó kérdésre:
hogy, tudni illik: ha a blogger maga tesz egy megállapítást, miszerint:

".....Én inkább a "nőhasználó" kifejezést használnám...."
majd később evvel bővíti:
".....ez a használás bizony kölcsönös....."

de kérdezem én, kinek mi köze ahhoz, amit két ember szabad akaratából, egyéni és a másikkal közös boldogsága reményében, (esetleg csak a boldogulását elősegítendő) egymás kölcsönös használatával IS leírható módon tesz!?....me' szerintem SEMMI KÖZE HOZZÁ!

és nehezményezi a blogger, hogy eme KÖLCSÖNÖS HASZNÁLATOT nem átallanak SZERETETNEK nevezni.... :-)))) de nem igen tudjuk meg tőle, hogy ő(felsége a bloggerina) mit nevezne (milyen NEM HASZNÁLATTAL is leírható cselekvést/viszonyt) szeretetnek.

aztán rátér a szeretet mibenlétének (jelen esetben az OKÁNAK) a taglalásába is:

"...: azért szereti, mert nélkülözhetetlennek tartja..."

Mert ez ugyanaz (mármint a mesebeli királylány érzett az apja iránt), mint amit a nőhasználó féfirak éreznek a nők iránt. Hát hiszen szeretik a nőket...."

aztán rátér a férfiak mocskos testi vágyaik tudatot és cselekvést befolyásoló képességének démonizálására.... :-)))))

utt is vártam volna némi "kivezető" utat, hamár tévútnak minősítette azt, ami miatt férfiak tartós elköteleződésre kívánnak lépni egy darab nőivarú embertársukkal..... :-))))

íme a hiperrealista ábrázolás csúcsa:

".....mindenáron hozzá akarnak jutni a testükhöz. És akarnak maguknak egyet otthonra. Ha nem szereted a macskákat, nem tartasz egyet otthon, ugye? Hiszen ők nőkkel akarják kibélelni az életüket. Puha mellekkel és meleg puncikkal. Anyaméhekkel, amik kihordják és mellekkel, amik etetik saját második eljövetelüket. Személyzettel, ami meleg ételt varázsol - panasz nélkül. Picike testekkel, amik kötelességtudóan fogyókúráznak, hogy minél kisebb helyet foglaljanak és esztétikai élményt is nyújtanak. Gyengék (vagy annak tettetik magukat), hogy minél kevésbé legyenek fenyegetőek. A szájukat meg csak akkor nyitják ki, ha a dicséretünket zengedezik, az egónkat fényezik, vagy a spermát nyelik hálával..."

és ezek után , hogy ilyennek látja egy ffi és egy nő kapcsolatát, pláne elfojthatatlan kíváncsiság tört elő belőlünk:

MI A JÓ? MI A KÖVETENDŐ (ilyen mocskos megfogalmazással be nem sározható) MÓDJA A FFI/NŐI KAPCSOLATOKNAK????????!!!!!

MI A KIKEZDHETETLEN, KIFORGATHATATLAN VISZONY ISMÉRVE?????!!!!

HOGYAN KELL JÓL SZERETNI A NŐKET?????!!!!! HOGYAN KELL ELKERÜLNI A KÖLCSÖNÖS HASZNÁLAT LÁTSZATÁT IS?????!!!!

MIRE KELL TÖREKEDNI????? EGYOLDALÚ HASZNÁLATRA KELL JELENTKEZNÜNK, NEKÜNK FÉRFIAKNAK??????!!!!!

VAGY NEKÜNK KELLENE EGYOLDALÚAN HASZNÁLNUNK A NŐKET??????!!!!! (és ha nem a szexre, akkor mire?????)

stb.....stb.....stb.....

az abádszalóki hős 2016.03.01. 19:49:25

@Víz Ivó: „én arra voltam kíváncsi […] hogy a bloggerina dörgedelmei után mi lenne a "tanítása, jobbító szándékú példamutatása" neki magának”

A kérdésed az első körben is ostobaság volt (“mégis, milyen lenne egy nem használt nő igaz szeretete?”)
Tudod, ‘kispajtás’, már régóta olvasom ezt a blogot és ez itt nem az instant megoldások gyűjteménye. A blogger leírt egy jelenséget, az ember elolvassa, értelmezi és utána elgondolkodik.

Látom, ez neked nem megy, nem is kell erőltetned, ahogy látom, a hiányzó képességeket hőbörgéssel próbálod palástolni. Hogy én beszóltam neked? Nem, csak egy megjegyzést tettem, amit most is fenntartok – ti. hogy butaság a kérdésed –, nyugodtam hisztériázz csak tovább, hidd el, én sem vagyok kíváncsi sem rád, sem véleményedre.

A nicknevemmel való ‘poénkodás’ ("lejöttem hozzád az abádszalóki disznószaros udvarotokba") pedig olyan primitív, hogy arra nem is reagálok.

Víz Ivó 2016.03.02. 10:47:37

@az abádszalóki hős:

most már nem kérdezem, hogy hülye vagy-e, mivel a válasz erre világosan látható a nehézfelfogás országos rekordjának megdöntését eredményező utolsó kommentedben :-))))))

Te is úgy látod a ffi/nő kapcsolatot, ahogyan a nemj identitásában bizonytalan blogger?
Te így viszonyulsz a női nemhez? Te így fogalmaznád meg, amit egy életed társául, gyerekeid anyjául választott nővel való viszonyodat illeti? anyád/apád így viszonyultak egymáshoz? Te kihasználod a nőket? vagy téged használnak ki?

ha a blogger szerinti kölcsönös használatot TE FOLYAMATOSAN KIHASZNLÁSKÉNT ÉRTELMEZED, akkor nem vagy te egy kicsit (nagyon) hülye?

többedszerre is próbállak visszaterelni a poszt témájához, kíváncsiságot színlelve (hogy elnyomjam az előítéletemet, amit a suttyó antréddal keltettél bennem), hátha kinyögnél valami érdekeset, egyedi látásmódodra jellemzőt a kölcsönös használattá degradált ffi/nő viszonyról, de neked olyan nincs..... abádszalóki disznószaros sárral meg jól el hógolyózgatsz (csak hát rossz bácsit pécéztél ki gyermekem) itt (amíg vki jól pofán nem talál ugyanevvel téged), ahol egy vakhangot sem értesz a többiek hozzászólásaiból....

olvasd el még egyszer a posztot! ha velem akarsz BESZÉLGETNI, akkor az én kommentjeimet is! aztán pötyögd ide szépen, hogy hol a fenében olvastál kihasználásról a saját kommentjeid előtt!?.... :-)))))

wannabe_biker 2016.03.30. 08:44:57

Huh.

Nna. Én azt gondoltam, hogy a blogot egy férfi írja, valahogy olyan a hangvétele, de lehet, hogy tévedek.

Azt abszolút fölényeskedésnek tartom és teljes hozzánemértésről beszél számomra, amikor valaki ide írja, hogy "régen rossz", amikor egy blogon akarok valamit megtudni.

Miért lenne rossz? A cikk szerzője tett egy kijelentést, amiben is nőhasználót emleget. A kérdésem még mindig él: miért formál ilyen véleményt a cikk írója, és akkor szerinte mi lenne a helyes állapot?

Azért kérdezem, mert érteni szeretném a világot. Értelmes embernek tartom magam és tanulni szeretnék, akár egy blogról is. A blog szerzője akár értelmesebb is lehet, mint a saját apám, miért ne tanulhatnék hát tőle?

Lehet, hogy ahogy eddig viselkedtem, az valóban "használat". Volt a közelmúltban egy esetem a munkahelyen, ahol egy kollégám azt állította, hogy én használom az embereket. Én egyáltalán nem érzem így, sőt, szerintem meg a kollégám téveszti össze a munkahelyet az óvodával.

Mivel a szerző itt tesz egy kijelentést, amiben érintve érzem magam, érdekel a bővebb tartalom, hátha magamra ismerek és talán változtathatok is, ha akarok.

Kedves Abádszalóki Hős, amikor úgy kezdel egy választ, hogy "...öcsém..." az fölényes, lekezelő és ezáltal bicskanyitogató, előben nem hiszem, hogy meg mernéd tenni, szóval kérlek disztingválj, vagy fejtsd ki érvekkel a mondanivalódat.

Kedves Víz Ivó, te meg ne vedd fel a kesztűt, amikor valaki bunkó, hanem egyszerűen engedd el. Fölényes, önmagukat mindenkinél okosabbnak hívő emberekkel teljesen felelesleges parttalan vitákba bonyolódni, az ilyenből lesznek a kocsmai késelések és abból kevés haszon származik.

Na tessék, már megint a saját hasznomat nézem, használó vagyok, használom a blogot és a kommentelőket.

Víz Ivó 2016.03.30. 18:00:47

@wannabe_biker:

a blogger, szerintem, nőnemű. bár tudatosan összezavarni igyekszik az olvasóit. hol ffiként, hol nőként "szólja el magát".... :-)))))

én, minden esetre, úgy olvasom, mint egy mérges nőt. mint egy feminin elégedetlenkedőt.

mondjuk, van mivel elégedetlennek lenni mai napság. akár ffi, akár nő az, aki kinyilvánítja épp ezt, vagy azt....

a blogger sok posztját olvastam már, de "tanítást", "jó példát" egyszer sem írt le. korholást, lehülyézést annál többször.... :-))))

én már egy egy új ötletnek is örülnék. amit aztán ki ki véleményezhetne, kipróbálhatna.... de abból, hogy "nem jó amit csinálsz", nem mindig jut eszembe, hogy min változtassak, ha egy olyan bonyolult/összetett kérdéskört érint a leb@szás, mint pl a ffi/női viszony az anyaméhtől a nászágyon át a sírig..... :-)))))

a "kocsmai" hagütést illetően igazad van... :-)
(de olyan könnyen elcsábultam, hogy magam is csodálkoztam rajta)

Untermensch4 2016.08.08. 03:15:27

@az abádszalóki hős: @Víz Ivó: @wannabe_biker: Egy nagyon lényeges dolgot mondanék. A kommunikáció élőszóban és írásban más. Írásban nincs hangsúly. A hangsúly hiánya akkora probléma hogy az nagyobb mint tíz éven belül nulláról holdraszállást csinálni (úgy értem ugyanabban az időben, hasonló prioritású nemzetbiztonságossági izék miatt sem lehetett megoldani, semennyi pénzért, akkora nagy probléma).
Példa: a "Hát öcsém, az már régen rossz..." kezdetű megszólításnak nem egyetlen lehetséges kifutása a késelés. Élőszóban. Mondjuk így írásban még a leginkább "mivanmivanMIVAN?!" -állapotú emberek sem hiszem hogy monitoron keresztül képesek effektíven késelni...
Másik példa: (bocs a reklámért) a critical biomass blogon teljesen értelmes emberek, közös szakterületről/érdeklődésikörből kommentelgettek amikor feltűnt nekem hogy mintha rossz helyen lenne egy vessző. Nyelvtanilag tökéletes helyen volt de élőben "máshova tesszük", máshogy hangsúlyozzuk azt a mondatot. Ebből generáltak is az emberek egy jó sok kommenten keresztül húzódó értetlenkedést (mellesleg, kulturáltabban...). Pedig sokkal kitaposottabb nyelvi úton jártak mint a "nőhasználás-nőgyűlölet" éppen feszegetés közepette lévő esete, és elvileg nagyban segítették őket a közös szakkifejezések is.

Amúgy, poszthoz: arra tippelnék hogy a "használat" -i helyzet kialakulásának elkerülésére a játszmák és szerepek elkerülése az első lépések. Illetve az "első" hogy a szülő a gyerekbe az ovitól beleidomított hülyeségeket igyekszik jól kezelni (pl a "fiús/lányos szín" mint olyan sztem abszolút szerep-beidegződés. Főleg mióta észrevettem hogy mostanában olyan színű ruhadarabok divatosak férfiaknál amiknek a viseléséért tíz-tizenöt éve szó nélkül megverték volna a hülyebuziját :) ). Nekünk, "felnőtteknek" meg a nulladik lépés a probléma felismerése, első lépést meg részemről ebbe az irányba (játszmák és szerepek mellőzése) tettem meg.

Untermensch4 2016.08.08. 03:21:10

@Víz Ivó: "a blogger sok posztját olvastam már, de "tanítást", "jó példát" egyszer sem írt le. korholást, lehülyézést annál többször...."
Ezt lehet hogy pont nem ő írta de ide illik: aki magabiztosan tudja a választ attól menekülj.
Másrészt "harcos feminista", "identitás-zavaros" meg házasság/gyerek-traumás-fóbiás helyett simán megkapná hogy kétszínű/skizó mert azt írja ne kövess másokat hanem engem...

kegmájer 2016.08.08. 11:03:11

@Untermensch4:

azt azért észrevetted, hogy nem csak hangsúlyok nincsenek írásban, de ezt pótolandó (ezt valahogy mégis kiküszöbölendő) sokan használnak idézőjelet? :-)

az általad idemásolt véleményt, és a te magyarázatodat (és a véleményét kifejtőt a véleménye szerinted elfogadhatatlanságára rádöbbentését célzó) is elolvasva arra jutottam, hogy te ugyan el tudsz molyolni egy szakcikk egyetlen vesszején, de egy ilyen konyhafilozófusok szófosásán már képtelen vagy átlátni... :-)))))

az általad kioktatott kommentelő nem útmutatást, direkt tanítást várt ettől a nagyokos bloggertől, hanem azt várta, hogy fejezné már be az olyan mondatait valahogy, amik ilyeténképpen indulnak : "ti mind együgyűek vagytok", "ti azt se veszitek észre, hogy...", stb.... hogy annak (mármint a bloggerínának) EGYÉNI MEGLÁTÁSA SZERINT FELFEDEZETT PROBLÉMÁK ESETÉN MI AZ EGYÉNI VÉLEMÉNYE AZOK ELKERÜLÉSÉRŐL, ORVOSLÁSÁRÓL, STB... :-))))))

kötve hiszem, hogy egy ilyen hisztis nőcitől bárki tanulni szeretne. de a munkaidőben, netközelben idejét múlatók töredéke azért kíváncsibb annál, mintsem hogy csak azt olvassa posztról posztra, hogy ki mindenki hogyan hülye :-)))))

Untermensch4 2016.08.09. 09:16:07

@kegmájer: Azt észrevetted hogy sokféle hangsúly van és egyféle idézőjel-használat? Na jó, ez durva csúsztatás volt, sokkal több közhasználatú hangsúly van mint amennyi közismert variáció ezek leképezésére idézőjelekkel?
Ha vkinek van egy egyéni véleménye egy probléma létezéséről attól még nem biztos hogy akár a saját egyéni megoldási módjára lenne ötlete.
Az "el tudok molyolni" közeli rokona a "feleslegesen túlbonyolítom"-nak. :)))
Van ez a sejtésed hogy a blogger nő. Nekem meg van az a sejtésem hogy te vagy Víz Ivó.

kegmájer 2016.08.10. 16:11:57

@Untermensch4:
én azonos vagyok víz ivóval. csak valamit elbaltáztam a nickhez tartozó fb oldalon, így víz ivóként nem tudok belépni az indába :-(

de sebaj! jó vagyok kegmájernek is :-)

"..Ha vkinek van egy egyéni véleménye egy probléma létezéséről attól még nem biztos hogy akár a saját egyéni megoldási módjára lenne ötlete..."

ezzel semmi gond, ha egyesszám első személyben fogalmazza meg az észrevételét a bloggerína. de itt, ezen a blogon, az jött szokásba, hogy mindig a megszólított (az olvasó...kvázi én) a hülye. mi több! miatta ilyen a világ, amilyen :-)))))

hát emiatt voltam kiváncsi, hogy ahol terem a lebaszás, van-e ott hozzá "köret" is? vagy emésztgessük a megemészthetetlent úgy, zsíros melegében, ahogy a felforrtyanó poszter a tányérunkba b@szarintotta? :-)))))

Untermensch4 2016.08.10. 21:49:06

@kegmájer: "én azonos vagyok víz ivóval. csak valamit elbaltáztam a nickhez tartozó fb oldalon"
Ne búsulj, vagy három-négy darab untermensch4 is kallódik vhol :D (elfelejtett jelszó) :)
A hülyézésen meg ne sértődj meg. Akkor se ha akármelyikőtök, akkor se ha mindketten hülyék vagytok. Én is így teszek mert ha azt megállapítjuk hogy az emberek többsége ostoba (ezt jobban szeretem használni mert a "hülye" az inkább adottság, arról nem tehet az ember mennyire okos/buta "gyárilag", hogy erre mennyi ostobaságot/bölcsességet épít az már inkább egyéni felelőssége) akkor már csak matematikailag valószínűbb hogy én is a többséghez tartozok.
Én sztem néhol olvastam itt köretnek valót. Meg optimista is vagyok mert ha már Lobster a maga zsenialitásában fel tud ismerni egy problémát és el is tudja mondani érthetően (én meg egyiket sem), már ezzel a két lépéssel én is közelebb kerültem a lehetőséghez hogy eszembe jusson a megoldás (vagy nem, vagy egy rossz megoldás). És a többi olvasó is. Aki meg már ebben (felismerés, megfogalmazás) benne járt, az örülhet hogy "iiiigggggen, nem volt időpazarlás, nem én őrültem meg nagyon (vagy ha igen akkor már nem leszek magányos mert Lobster is)"...
Nekem régebben (felismerés és megfogalmazás nélkül) a nonkonformizmus volt egy megoldási ötletem csak nem tudtam mire, azt viszont igen hogy biztos nem univerzális megoldás. Azért örömködök itt mert korábban meg is akadtam ennél a pontnál.
De örülnék ha neked is lenne ötleted mert az egyedülgondolkodás ilyen komoly dolgokról ilyen mentális állapotú embernek mint én, nem tűnik jó ötletnek. Meg nem vagyok irigy, szoktam örülni mások olyan ötleteinek amiről sejtem hogy nekem soha nem jutott volna eszembe. Meg egyre gyanúsabb hogy a humorodat is bírom. A lebaszás és a köret után kéne vmi édesség is, nem kávézok. :)

kegmájer 2016.08.12. 11:56:17

@Untermensch4:

akkor beszélgessünk! :-))))

"...Nekünk, "felnőtteknek" meg a nulladik lépés a probléma felismerése, első lépést meg részemről ebbe az irányba (játszmák és szerepek mellőzése) tettem meg...."

Na! Ezt meg hogy csináltad!?!?!? Márming milyen az a társas kapcsolat, vagy hovatovább bármely emberi érintkezés, amit ne láthatna egy olyan fékezhetetlen agyvelejű (© L.E.) poszterína szerepnek megfelelésnek, szerepjátszásnak, szerepben megnyilvánulásnak, stb-nek, illetve a végkifejletet tekintve játszmának, emiatt pedig egymás használatának??????

persze, hogy provokatív a kérdésem! :-))))))

de én nem is hiszek el minden "problémát" orinovának, amiben ő problémát láttat velünk :-))))

tehát: a Te nulladik lépésed (a probléma felismerése) is bőven "vitatható" :-)))))

magyarán: ha Te a problémákat keresed már nulladik körben is, és azok elkerülésére az emberi kapcsolatok elől "menekülsz" (nem mész bele szerepekbe, játszmákba....nem használsz másokat, nem használhatnak mások téged, stb...) akkor miféle életed lesz????? :-)))))))

az ember társas lény. a kultúra, amit teremtett fontosabb "érv" egy csomó állati életösztönnél is!!!!!

miről beszél az, aki ezeket a "kultúrális" hatásokat lenézi, problémának látja?!?! arról hogy fél megtanulni, vele változni a tanultak okán.... :-(

ne hallgass rá! szerintem ne.

ne keress mindenütt problémát, mert egész életedben problémákat fogsz találni ! :-)))))

ami "automatikusan" megy neked, az az a szerep, amit jól elsajátítottál, jó helyen, jó időben, kellő környezetben gyakorolsz. élvezd ki!!!! élvezd a kölcsönös "használat" minden aspektust!!!! fedezd fel a téged használók szemében a részükre fontos létedet! légy elismerést kinyilvánítani tudó és szerető az általad használt személyekkel szemben!!!! élvezd (ha tudod) az emberi kapcsolataidat!!!!!!

Untermensch4 2016.08.12. 14:45:00

@kegmájer: Provokatívnak provokatív de örülök neki, tetszik. Szeretek beszélgetni.
Nulladik lépésnél (ami sztem is vitatható,*)gyanús volt hogy az elvileg mindenki által propagált őszinteséget kellene alkalmazni. Főleg hogy ha létezik "kegyes hazugság" akkor kell hogy legyen "kegyetlen igazság" is. Meg kegyes igazság is kell hogy legyen mert kegyetlen hazugság van. Zo, kissé szerep-jellegűen kezdtem viselkedni mégis. Némi erőforrások és idő elpazarlódtak de de örülök annak ami kellemes volt és nem bánkódok azon ami nem, meg az időn, mert utólag könnyű okosnak lenni és nehéz változtatni.
Akinek kalapács van a kezében az mindent szögnek lát de én nem is a poszter kedvéért és elismeréséért élek hanem saját hatáskörben. És természetesen játszmázok is vszeg csak hűdeokos pillanataimban sajnálom az energiáim túl nagy részét a konformizmusba ölni. És szerepet is játszok. Egyik hobbim a(z asztali) szerepjáték, így különféle élethelyzetekben nem társadalmi nyomásra hanem saját szórakoztatásomra játszok. Mivel ennek van win-win learatható hozadéka számomra, a tökéletesen szerepmentesség nem is célom.
A kultúra mint olyan, sok kicsi kultúrát tartalmazó halmaz aminek egyes elemei totál ellentétesek. Saját kultúrát építek ami látszólag eléggé illeszkedő a körülöttem lévőhöz hogy ne legyen végzetes konfliktus (bár ez csak addig szempont amíg nem az enyém a túlerő.... :) ). A probléma az lehet (a szerintem akkor is odaértendő ha a mondandóm éppen olyan kinyilatkoztatás-szerűen hangzik) hogy az ember mint egyén élhet vagy nyersanyagként/díszletként feloldódhat a kultúrában. De magát a kultúrát is az ösztönök miatt csináltuk. Egy csapat prédaállat akiknek az agyukon kívül minden más szervükben hátrányuk volt a többiekhez képest, máshogy nem tudtunk volna csúcsragadozóvá válni. De most hogy már elértük a célt és a közepes mérettartományt(**) legyőztük/meghódítottuk/belaktuk (illetve a felsoroltak ellentéteinek a megvalósulását gyakorlatilag sikerült csak az adott mérettartományú tényezők/létezők tekintetében kizárnunk), szóval vmikor mostanában az eddigihez képest változtatnunk kellene a gondolkodásmódon, legalább akkorát mint a fára felmeneküléshez képest a nagyobb hordában megellentámadni a ragadozónkat című történetnél. Akkor túl kevés lehetett a fa és eléggé nagy a népességünk. Most még nagyobb és már annyira túltoltuk a biciglit hogy az a rendhagyó, a hír, ha egyetlenegy embert legyőz vmi olyan ami ellen régen csoportban sem volt egyértelmű a sikerünk, ma meg akár egyéni versenyszámként is indulhatunk (természetesen a társadlom és technika hátországával).
Meg egyébként is, a kultúra változik. Lobster a maga ötlete alapján akar rajta változtatni, még akár működhet is a dolog.
Az utolsó bekezdéssel egyetértek. Mármint ha jól értem a szavaidat. De az hogy tudod és szereted a vitorlázást nem jelenti azt hogy ne válthatnál motorcsónakra. Az hogy motorcsónakod van nem jelenti azt hogy ne lehetne egy tartalék vitorlád és árbócocskád hozzá.

* eleve nem biztos hogy Lobster is így érti. nem biztos a magam életében nem látom rosszul a dolgokat. nem kimondottam keresem a problémát, olyan is van hogy ami sokak szerint probléma az sztem rossz nézőpont-választás és élvezni kéne az életet
** a közepes méret az kb az amit tudunk "használni", amiről tudunk gondolkodni. Az egysejtűek és főleg az atomi szint már kisebb, a legtöbb ember számára túl absztrakt elképzelni is. a bolygóközi és annál nagyobb meg túl nagy. mint a lottósokmilliárd a járókelőnek akit leszólítottak hogy mihez kezdene ennyi pénzzel "Hát... nem is tudom... először felújítanám a fürdőszobát."

kegmájer 2016.08.12. 18:39:12

@Untermensch4:

"...olyan is van hogy ami sokak (mások) szerint probléma az sztem rossz nézőpont-választás..."

ennyi :-))))

már én is túlragoztam. de te még rajtam is túlteszel etéren. ennek ellenére a sűrű szófosás masszájába beleragasztva mégiscsak te fogalmaztad meg ebben az egy mondattöredékben a "lényeget" :-))))))))

Untermensch4 2016.08.12. 22:03:21

@kegmájer: Ez sűrű..? Hallanál élőben... :) :)) :)))